Ақмола облысы Аршалы ауданы «Вячеслав ауылындағы «Одуванчик» балалар бақшасы» мемлекеттік коммуналды қазыналық кәсіпорнынына мектепке дейінгі білім беру
Государственное казенное коммунальное предприятие «Вячеславский детский сад «Одуванчик» при отделе образования Акимата Аршалынского района

СоцСети

https://instagram.com/kindergarten_odyvanchik?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==

Аттестация

Меню 11.09.2024

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік қызметтер

01.03.2022

Бұйрығымен бекітілген
Білім және ғылым министрінің
Қазақстан Республикасының
2020 жылғы 19 маусымдағы № 254

Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызмет көрсету ережесі
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары (бұдан әрі-қағидалар) – Қағидалары) Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы" Заңдарына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына, "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы"Қазақстан Республикасының
2. Қағидалар меншік түріне, нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, мемлекеттік білім беру тапсырысы бар мектепке дейінгі ұйымдарға мектепке дейінгі жастағы балаларды бос орындарға қабылдау (кезекке қою, жолдама беру, құжаттарды қабылдау, Мектепке дейінгі ұйымға қабылдау) тәртібін айқындайды.
3. Осы Қағидаларда негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) архив-мектепке дейінгі ұйымға қабылдауға жолдаманы сәтті алу себебі бойынша кезектен алынған немесе осы Қағидаларда көзделген өзге де себептер бойынша кезектен алынған өтініштер жиынтығы;
2) блокчейн технологиясы-түзетуге жатпайтын деректерге өзгерістер енгізуді сәйкестендіруге мүмкіндік беретін, белгілі бір қағидалар бойынша деректерді сақтау және өңдеу архитектурасын құру тәсілі;
3) бос орын-мектепке дейінгі ұйымды, жас тобын, тәрбиелеу мен оқыту тілін, топтың түрін (жалпы дамытушы, арнайы), жұмыс режимін (толық, толық емес, тәулік бойы болу), есепке алудың басталу күнін және мектепке дейінгі ұйымда болу Күні бойынша шектеулердің болуын көрсете отырып, баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдауға арналған бос орын туралы ақпарат (жалпыға бірдей белгіленген, ерте брондау, уақытша болу);;
4) босаған орындар Бюллетені-бос орындарды мектепке дейінгі ұйымдардан кезекті басқару жүйесіне бөлуге берудің хронологиясын күн сайын белгілейтін хаттама;
5) жалпыға бірдей белгіленген қабылдау режимінің бос орны-жолдаманың қолданылу мерзімі жолдаманы алғаннан кейін бірден есептеле бастайтын бос орын;
6) ерте брондау режимінің бос орны – бұл орын іс жүзінде босағанға дейін бұрын жолдама алуға болатын бос орын; жолдаманың қолданылуын есептеу мерзімі және мектепке дейінгі ұйымға қабылдау рәсімі орын іс жүзінде босағаннан кейін басталады;
7) кезекті басқару жүйесі – Мектепке дейінгі ұйымдарда кезекке қоюға өтініштерді қабылдау мен орындарды бөлудің бизнес-процестерінің автоматтандырылған орындалуын қамтамасыз ететін көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйесі;
8) кезектілік нөмірі-осы кезектегі басқа өтініштерге қатысты кезектегі өтініштің жағдайы;
9) кері қайтарып алынған орындар Бюллетені-мектепке дейінгі ұйымдардың кезекті басқару жүйесіне бөлуге бұрын берілген орындарды қайтару (кері қайтарып алу) хронологиясын күн сайын белгілейтін хаттама;
10) мектепке дейінгі ұйымға қабылдауға жолдама (бұдан әрі – жолдама) – мектепке дейінгі ұйымға қабылдау процесін өту және тиісті құжаттарды ресімдеу кезеңінде өтініш берушіге мектепке дейінгі ұйымдағы орынды уақытша резервке қою туралы хабарлама;
11) өтініштер кезегі (бұдан әрі – кезек) – кезекті басқару жүйесінде табысты тіркелген және осы Қағидаларға сәйкес бір-біріне қатысты реттелген мектепке дейінгі ұйымға қабылдауға арналған өтініштер;
12) проактивті көрсетілетін қызмет-электрондық нысанда көрсетілетін, қызметтер көрсету субъектісінің бастамасы бойынша ұсынылатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет, оны көрсету үшін ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы ұсынылған, қызметті алу субъектісінің міндетті келісімі қажет;
13) стоп-Парақ-өтініш берушілер тарапынан жол берілген анықталған бұзушылықтарға байланысты жолдамалар алу мүмкіндігі тоқтатыла тұрған кезектен өтініштер өткізілетін уақытша архив;
14) уақытша болатын бос орын-мектепке дейінгі ұйымда уақытша кеткен тәрбиеленушінің сақталатын, сондықтан осы орынға қабылданған жаңа баланың болу мерзімі шектеулі болатын бос орын;
15) хабарлама – мектепке дейінгі ұйымда орын алудың белгілі бір кезеңдерінен өткені туралы хабарлау мақсатында өтініш берушіге кезекті басқару жүйесі арқылы жіберілетін электрондық мәтіндік хабарлама.
Параграф 2. Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
31. "Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – балаларды қабылдау жөніндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мектепке дейінгі ұйымдардың барлық түрлері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
32. Балаларды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметті алу үшін жеке тұлға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне немесе Қағидаларға 4-қосымшаның 8 – тармағына сәйкес "электрондық үкімет" веб-порталына (бұдан әрі-портал) ұсынады.
Балаларды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметті көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ балаларды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметті ұсыну ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын балаларды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес "мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында келтірілген.
Көрсетілетін қызметті алушының" жеке кабинетінде " балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салуды қарау мәртебесі туралы ақпарат көрсетіледі, сондай-ақ балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама орналастырылады.
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі Қағидалардың 4-қосымшасының 8-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, олардың ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде көрсетілетін қызметті беруші баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдауды мектепке дейінгі ұйым мен баланың ата-анасының біреуі немесе заңды өкілі арасында жасалған шарт негізінде жүзеге асырады.
Көрсетілетін қызметті алушы Қағидаларға 4-қосымшаның 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші балаларды қабылдау бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші құжаттар келіп түскен күні оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.
Көрсетілетін қызметті беруші 30 минут ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілген мерзімде толық болмаған жағдайда дәлелді бас тартуды дайындайды, ол порталдағы "жеке кабинетке" өтініш берушіге электрондық құжат нысанында жіберіледі.
Ұсынылған құжаттардың толықтығы фактісі анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші электрондық сұрау салуды толтырады және құжаттардың электрондық көшірмелерін қоса береді; көрсетілетін қызметті беруші электрондық сұрау салуды өңдегеннен (тексергеннен, тіркегеннен) кейін көрсетілетін қызметті алушыға электрондық сұрау салудың мәртебесі, балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі, Көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен қол қойылған электрондық құжат нысанында балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы хабарлама, баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдау не балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жібереді.
33. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы мәліметтерді Мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.
34. Көрсетілетін қызметті беруші баланы қабылдауды мынадай себептер бойынша жояды:
1)өтініш беруші шарт жасасу үшін талап етілетін құжаттарды ұсынбаса немесе құжаттардың қолданылу мерзімі өтіп кетсе (баланың денсаулық паспорты және шарт жасалған күнге қатысты күнтізбелік үш күннен кешіктірмей берілген баланың денсаулық жағдайы туралы анықтама);
2) ұсынылған құжаттарға сәйкес баланың мектепке дейінгі ұйымға қабылдану үшін медициналық қарсы көрсетілімдері болады.
35. Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды тұрақты немесе уақытша болуға қабылдау оларда Бос орындар болған жағдайда жыл бойы жүргізіледі.
36. Балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға берілуі мүмкін.
Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартылып отырады (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қарау туралы жауап немесе қараудан бас тарту).
Портал арқылы шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Просмотров: 268


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст